Spring naar hoofd-inhoud

Digitale dienstverlening

Online regelen verbetert steeds
Naast de sociale mediakanalen en onze website werken wij ook steeds meer met digitale programma’s. Denk aan MijnWoongoed en Postex. Hiermee hopen we het voor u makkelijker te maken. U kunt 24/7 zaken met ons doen overal waar u toegang heeft tot internet.

MijnWoongoed
Als huurder van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen heeft u online toegang tot uw persoonlijke gegevens via ons klantenportaal: MijnWoongoed. U komt hier terecht via www.woongoedzvl.nl. Woningzoekenden kunnen zich via MijnWoongoed inschrijven en gegevens uploaden. Vervolgens kunnen woningzoekenden reageren op ons woningaanbod.

Postex
Met Postex kunt u snel én gemakkelijk uw post ontvangen en lezen. Zo bent u altijd direct op de hoogte van wat er speelt. Ontvangt u uw post nog op papier dan sturen wij altijd een voorblad mee waarop een code staat afgedrukt en een handleiding hoe u uw post digitaal kunt ontvangen. Door te kiezen voor digitale ontvangst en het invullen van uw e-mailadres verminderen wij het papiergebruik en draagt u een steentje bij aan het verduurzamen van het milieu.

Steeds makkelijker
Loopt u als klant bij het gebruik van onze online diensten tegen problemen aan of heeft u opmerkingen hoe het beter kan? Laat het ons weten via info@woongoedzvl.nl. Samen komen we tot een steeds betere online dienstverlening.

Uiteraard is onze website een middel dat we gebruiken naast de telefoon en onze publieksbalies. Ons streven is niet om altijd alles digitaal af te handelen, alleen als u dat prettig vindt.

Terug