



Ontevreden? Onze klachtenprocedure, stap voor stap

Contact opnemen met Woongoed Zeeuws-Vlaanderen
Niet tevreden over onze dienstverlening? Of heeft u een klacht over het gedrag van één van onze medewerkers? Neem dan contact met ons op via e-mail, info@woongoedzvl.nl of telefonisch op 0115-636000. Samen met u zoeken wij naar een goede oplossing.

Klacht indienen
Bent u niet tevreden over de gevonden oplossing? Dan kunt u via ons klachtenformulier schriftelijk een klacht indienen. Beschrijf duidelijk wat er is gebeurd en waarom u ontevreden bent. U kunt ook bijlagen toevoegen. Binnen tien werkdagen neemt onze klachtencoördinator contact met u op.

Klacht voorleggen aan de klachtencommissie
Bent u nog niet tevreden met onze oplossing? Dan kunt u uw klacht nog voorlegggen aan de onafhankelijke Regionale Klachtencommissie Zeeuws-Vlaanderen. In ons reglement leest u hoe u dit kunt doen. Let op! Dit kan alleen als uw klacht na het invullen van ons klachtenformulier niet naar tevredenheid is opgelost.
Een klacht melden bij de Regionale Klachtencommissie Zeeuws-Vlaanderen doet u via dit formulier.
Welke klachten horen niet thuis in onze klachtenprocedure?
Niet alle klachten horen thuis bij de klachtenprocedure. Lees hieronder waar u voor deze klachten terecht kunt:
- Wilt u iets laten repareren? Dien een reparatieverzoek in via MijnWoongoed.
- Ervaart u overlast? Neem een kijkje op onze website en volg de stappen.
- Wilt u weten of u de juiste huur betaalt? Doe dan een huurprijscheck op de website van de Huurcommissie.
Staat uw klacht hier niet bij, maar twijfelt u of u met uw klacht terecht kan in de klachtenprocedure? Neem dan contact met ons op, wij helpen u graag verder!
Het jaarverslag 2024 van de Regionale Klachtencommissie Zeeuws-Vlaanderen kunt u hier downloaden.
Voor meer informatie over de procedure zie het Reglement Regionale Klachtencommissie Zeeuws-Vlaanderen (01-2023)

