Spring naar hoofd-inhoud
Naamloos document

Servicepakket

Wettelijk gezien zijn de kosten van het klein dagelijks onderhoud en reparaties voor rekening van de huurder. Wij vinden dit ook onze verantwoording en nemen dan ook een heel groot deel van het klein dagelijks onderhoud voor onze rekening. We noemen dat het servicepakket.

Wat valt er onder?
Service-onderhoud: eenmaal in de twee jaar controleert een onderhoudsmedewerker uw woning preventief. De medewerker loopt de volgende onderdelen na:

  • gangbaar maken van deuren en ramen;
  • controleren en smeren van het hang- en sluitwerk;
  • de elektrische schakelmaterialen en wandcontactdozen;
  • het nazien van sanitair;
  • bijvullen en ontluchten van cv-installaties;
  • CV-onderhoud;
  • Ontstoppen;
  • Glasschade. 

Bent u benieuwd welke onderhoudswerkzaamheden wij standaard uitvoeren? Op de achterzijde van de telefoonkaart vindt u hiervan een overzicht. Iedere huurder heeft deze in principe in huis. Mocht u hem niet meer hebben dan kunt u hem bij ons opvragen of ophalen bij één van onze publieksbalies.

Terug