Spring naar hoofd-inhoud
Naamloos document

MijnWoongoed

Online regelen verbetert steeds

Als huurder van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen heeft u online toegang tot uw persoonlijke gegevens via ons klantenportaal: MijnWoongoed. U komt hier terecht via www.woongoedzvl.nl. Met MijnWoongoed kunt u 24 uur per dag zaken doen met de woningcorporatie.

Blijven verbeteren
Omdat we de online dienstverlening continue verbeteren, vinden er regelmatig wijzigingen plaats. Onze (potentiële) huurders delen hun ervaringen over het gebruik van MijnWoongoed met ons. Hierdoor hebben we in beeld wat onze klanten wensen. Daarnaast nemen we ook de opmerkingen van onze medewerkers mee. Al deze wensen en verbeteringen verzamelen we en aan de hand daarvan maken we een wensenlijst.

Voor woningzoekenden
Via MijnWoongoed kunnen woningzoekenden zich inschrijven. Voornamelijk ons team Verhuur en Informatie krijgt signalen dat het online inschrijven beter kan. Uit inschrijvingen  blijkt bijvoorbeeld dat soms onduidelijk is wat wordt gevraagd. Of het aanleveren van verplichte bewijzen (inkomensverklaring en kopie identiteitsbewijs) gebeurt niet gelijktijdig met de inschrijving. Dit geeft vertragingen en extra werk. Inmiddels hebben we alle invulvelden laten aanpassen zodat deze zijn voorzien van een voorbeeldtekst. Woningzoekenden kunnen dan zien hoe ze gegevens moeten invullen.

Steeds makkelijker
Binnenkort volgen meer aanpassingen, zoals de mogelijkheid voor het uploaden van documenten en een duidelijkere informatietekst bij de invulvelden. De laatste handeling bij een inschrijving is deze versturen. Dit doet u door op de knop ‘aanvragen’ te klikken. Bij het versturen van de gegevens ziet u dat de aanvraag gecontroleerd en verstuurd wordt. Als er iets ontbreekt komt u weer terug bij het veld dat u nog moet invullen.

Medewerkers testen op dit moment de wijzigingen van de inschrijfpagina. Pas als die akkoord geven, komt de vernieuwde pagina beschikbaar.

Kortom, loopt u als klant bij het gebruik van onze online diensten tegen problemen aan of heeft u opmerkingen hoe het beter kan? Laat het ons weten via info@woongoedzvl.nl. Samen komen we tot een steeds betere online dienstverlening.

Uiteraard is onze website een middel dat we gebruiken naast de telefoon en onze publieksbalies. Ons streven is niet om altijd alles digitaal af te handelen, alleen als u dat prettig vindt.

Terug