Spring naar hoofd-inhoud
Naamloos document

Ik huur: administratieve zaken

/

Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

Voor het toewijzen is de inschrijftijd is bepalend. We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Tevens controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt vervolgens reageren op een andere woning.

Category: MijnWoongoed
Hoe kan ik reageren op een woning?

Ziet u een voor u geschikte woning dan kunt u direct reageren via de website.

  1. U selecteert de woning.
  2. U logt in om te reageren.
  3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
  4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

Category: MijnWoongoed
Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

Category: MijnWoongoed
Welk aanbod staat op de site?

Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

Category: MijnWoongoed
Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

Woningzoekenden:

  • inschrijven als woningzoekende;
  • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

  • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

  • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

  • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

  • Uitschrijven.

Huurderszaken:

  • betalen;
  • betalingsgegevens;
  • gegevens inzien en wijzigen;
  • huurprijssamenstelling;
  • gebruikersnaam vergeten;
  • reparatieverzoek;
  • wachtwoord vergeten;
  • woningwaardering inzien.
Category: MijnWoongoed

Ik zoek

/

Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

Voor het toewijzen is de inschrijftijd is bepalend. We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Tevens controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt vervolgens reageren op een andere woning.

Category: MijnWoongoed
Hoe kan ik reageren op een woning?

Ziet u een voor u geschikte woning dan kunt u direct reageren via de website.

  1. U selecteert de woning.
  2. U logt in om te reageren.
  3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
  4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

Category: MijnWoongoed
Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

Category: MijnWoongoed
Welk aanbod staat op de site?

Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

Category: MijnWoongoed
Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

Woningzoekenden:

  • inschrijven als woningzoekende;
  • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

  • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

  • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

  • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

  • Uitschrijven.

Huurderszaken:

  • betalen;
  • betalingsgegevens;
  • gegevens inzien en wijzigen;
  • huurprijssamenstelling;
  • gebruikersnaam vergeten;
  • reparatieverzoek;
  • wachtwoord vergeten;
  • woningwaardering inzien.
Category: MijnWoongoed

Ik huur: vragen over onderhoud

/

Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

Voor het toewijzen is de inschrijftijd is bepalend. We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Tevens controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt vervolgens reageren op een andere woning.

Category: MijnWoongoed
Hoe kan ik reageren op een woning?

Ziet u een voor u geschikte woning dan kunt u direct reageren via de website.

  1. U selecteert de woning.
  2. U logt in om te reageren.
  3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
  4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

Category: MijnWoongoed
Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

Category: MijnWoongoed
Welk aanbod staat op de site?

Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

Category: MijnWoongoed
Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

Woningzoekenden:

  • inschrijven als woningzoekende;
  • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

  • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

  • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

  • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

  • Uitschrijven.

Huurderszaken:

  • betalen;
  • betalingsgegevens;
  • gegevens inzien en wijzigen;
  • huurprijssamenstelling;
  • gebruikersnaam vergeten;
  • reparatieverzoek;
  • wachtwoord vergeten;
  • woningwaardering inzien.
Category: MijnWoongoed

MijnWoongoed

/

Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

Voor het toewijzen is de inschrijftijd is bepalend. We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Tevens controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt vervolgens reageren op een andere woning.

Category: MijnWoongoed
Hoe kan ik reageren op een woning?

Ziet u een voor u geschikte woning dan kunt u direct reageren via de website.

  1. U selecteert de woning.
  2. U logt in om te reageren.
  3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
  4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

Category: MijnWoongoed
Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

Category: MijnWoongoed
Welk aanbod staat op de site?

Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

Category: MijnWoongoed
Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

Woningzoekenden:

  • inschrijven als woningzoekende;
  • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

  • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

  • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

  • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

  • Uitschrijven.

Huurderszaken:

  • betalen;
  • betalingsgegevens;
  • gegevens inzien en wijzigen;
  • huurprijssamenstelling;
  • gebruikersnaam vergeten;
  • reparatieverzoek;
  • wachtwoord vergeten;
  • woningwaardering inzien.
Category: MijnWoongoed

Algemeen

/

Hoe weet ik of ik de woning mag huren?

Voor het toewijzen is de inschrijftijd is bepalend. We toetsen of uw inkomen en uw gezinsgrootte en de eventuele toewijsvoorwaarden passend zijn voor de aangeboden woning. Tevens controleren wij of u alle benodigde documenten heeft ingeleverd. Bent u de eerste kandidaat dan maken wij met u een afspraak voor bezichtiging van de woning.

U ontvangt een e-mailbericht als u niet geselecteerd bent. U kunt vervolgens reageren op een andere woning.

Category: MijnWoongoed
Hoe kan ik reageren op een woning?

Ziet u een voor u geschikte woning dan kunt u direct reageren via de website.

  1. U selecteert de woning.
  2. U logt in om te reageren.
  3. U plaatst uw reactie. Per woning staat vermeld tot welke datum u kunt reageren.
  4. Na sluiting van de advertentie nemen wij contact op met de kandidaat-huurder.

Category: MijnWoongoed
Welke informatie vind ik per woning op ‘MijnWoongoed’?

Per woning vindt u informatie over de huurprijs, het energielabel, een plattegrond, foto’s van de woning en per wanneer de woning beschikbaar is voor verhuur.

Category: MijnWoongoed
Welk aanbod staat op de site?

Op de site vindt u de woningen die beschikbaar komen. Het aanbod is voor iedereen zichtbaar en kunt u vinden via MijnWoongoed, onder Aanbod. Hiervoor hoeft u niet in te loggen.

Category: MijnWoongoed
Wat kan ik met ‘MijnWoongoed’?

Woningzoekenden:

  • inschrijven als woningzoekende;
  • uw contactgegevens wijzigen of toevoegen;

  • uw zoekprofiel maken en aanpassen. Hierop kunt u uw wensen kenbaar maken voor het woningtype en de woonplaats waar u wilt wonen. U kunt meerdere zoekprofielen maken, bijvoorbeeld als u voor meerdere woningtypen tipberichten wilt ontvangen.

  • direct reageren op het beschikbaar woningaanbod;

  • wijzigingen zoals het toevoegen of annuleren van een medeverhuizer en het beëindigen van uw aanvraag moet u  aan ons doorgeven via de mail info@woongoedzvl.nl. Deze aanpassingen kunt u niet zelf verwerken in het klantenportaal.

  • Uitschrijven.

Huurderszaken:

  • betalen;
  • betalingsgegevens;
  • gegevens inzien en wijzigen;
  • huurprijssamenstelling;
  • gebruikersnaam vergeten;
  • reparatieverzoek;
  • wachtwoord vergeten;
  • woningwaardering inzien.
Category: MijnWoongoed