Spring naar hoofd-inhoud
Naamloos document

Ik huur: administratieve zaken

/

De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden enkel de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid en groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening. U moet het zelf regelen.

Wat kost het als iemand langs moet komen om de deur open te maken in verband met een buitensluiting?

De deur openmaken in verband met een buitensluiting is vaak verschillend. Daardoor kunnen we  geen vast bedrag noemen. De kosten (uurloon en materiaal) berekenen we door aan de huurder.

Wat zijn de kosten voor het vervangen van de sloten?

Het vervangen van reguliere sloten kost 29 euro plus 7 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel. Bij systeemsleutels is dat 14 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel.

Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Kan ik zonnepanelen krijgen op mijn woning?

In de afgelopen twee jaar hebben we al een flink aantal zonnepanelen geplaatst. In de komende periode tot 2020 voorzien we jaarlijks 250 woningen van zonnepanelen. Dus niet alle woningen krijgen uiteindelijk zonnepanelen. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen bepaald jaarlijks welke woningen zonnepanelen krijgen.

Hoe zit het met overname van spullen?

Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder.

Ik wil wat veranderen aan mijn woning. Hoe regel ik dit?

Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

De radiator lekt. Wie repareert dit?

Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik zoek

/

De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden enkel de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid en groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening. U moet het zelf regelen.

Wat kost het als iemand langs moet komen om de deur open te maken in verband met een buitensluiting?

De deur openmaken in verband met een buitensluiting is vaak verschillend. Daardoor kunnen we  geen vast bedrag noemen. De kosten (uurloon en materiaal) berekenen we door aan de huurder.

Wat zijn de kosten voor het vervangen van de sloten?

Het vervangen van reguliere sloten kost 29 euro plus 7 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel. Bij systeemsleutels is dat 14 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel.

Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Kan ik zonnepanelen krijgen op mijn woning?

In de afgelopen twee jaar hebben we al een flink aantal zonnepanelen geplaatst. In de komende periode tot 2020 voorzien we jaarlijks 250 woningen van zonnepanelen. Dus niet alle woningen krijgen uiteindelijk zonnepanelen. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen bepaald jaarlijks welke woningen zonnepanelen krijgen.

Hoe zit het met overname van spullen?

Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder.

Ik wil wat veranderen aan mijn woning. Hoe regel ik dit?

Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

De radiator lekt. Wie repareert dit?

Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik huur: vragen over onderhoud

/

De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden enkel de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid en groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening. U moet het zelf regelen.

Wat kost het als iemand langs moet komen om de deur open te maken in verband met een buitensluiting?

De deur openmaken in verband met een buitensluiting is vaak verschillend. Daardoor kunnen we  geen vast bedrag noemen. De kosten (uurloon en materiaal) berekenen we door aan de huurder.

Wat zijn de kosten voor het vervangen van de sloten?

Het vervangen van reguliere sloten kost 29 euro plus 7 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel. Bij systeemsleutels is dat 14 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel.

Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Kan ik zonnepanelen krijgen op mijn woning?

In de afgelopen twee jaar hebben we al een flink aantal zonnepanelen geplaatst. In de komende periode tot 2020 voorzien we jaarlijks 250 woningen van zonnepanelen. Dus niet alle woningen krijgen uiteindelijk zonnepanelen. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen bepaald jaarlijks welke woningen zonnepanelen krijgen.

Hoe zit het met overname van spullen?

Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder.

Ik wil wat veranderen aan mijn woning. Hoe regel ik dit?

Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

De radiator lekt. Wie repareert dit?

Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

MijnWoongoed

/

De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden enkel de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid en groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening. U moet het zelf regelen.

Wat kost het als iemand langs moet komen om de deur open te maken in verband met een buitensluiting?

De deur openmaken in verband met een buitensluiting is vaak verschillend. Daardoor kunnen we  geen vast bedrag noemen. De kosten (uurloon en materiaal) berekenen we door aan de huurder.

Wat zijn de kosten voor het vervangen van de sloten?

Het vervangen van reguliere sloten kost 29 euro plus 7 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel. Bij systeemsleutels is dat 14 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel.

Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Kan ik zonnepanelen krijgen op mijn woning?

In de afgelopen twee jaar hebben we al een flink aantal zonnepanelen geplaatst. In de komende periode tot 2020 voorzien we jaarlijks 250 woningen van zonnepanelen. Dus niet alle woningen krijgen uiteindelijk zonnepanelen. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen bepaald jaarlijks welke woningen zonnepanelen krijgen.

Hoe zit het met overname van spullen?

Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder.

Ik wil wat veranderen aan mijn woning. Hoe regel ik dit?

Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

De radiator lekt. Wie repareert dit?

Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Algemeen

/

De brandgang staat vol met rommel/onkruid. Waar kan ik dit melden?

De meeste brandgangen zijn van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Maar met name in Sas van Gent zijn deze van de gemeente. In principe is het onderhoud van de brandgang voor de huurder zelf. Mochten er toch klachten zijn dan kunt u dit melden bij team Sociaal Beheer via het telefoonnummer 0115-636000.

In mijn wijk ligt een terrein van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen. Het staat vol onkruid. Wie en wanneer maaien ze dat?

Hiervoor werken we samen met enkele hoveniers. In de zomer maaien zij om de twee à drie weken. Het tuinonderhoud op onder andere de overhoeken vindt iedere zes weken plaats.

Ik heb overlast van onkruid in de tuin van de buren. Hoe pak ik dit aan?

Heeft u overlast van onkruid uit de tuin van de buren dan kunt u dit melden bij wijkbeheer via het telefoonnummer 0115-636000.

Wie snoeit de bomen en ander groen in de straat/wijk? En wanneer vindt dit plaats?

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen werkt hiervoor samen met enkele hoveniers uit de regio. Zij onderhouden enkel de groenvoorzieningen van Woongoed Zeeuws-Vlaanderen zoals overhoeken. Dus niet de groenvoorzieningen van de gemeente. In de zomer wordt er iedere twee à drie weken gemaaid en groen zoals overhoeken onderhouden zij iedere zes weken.

Waar kan ik mijn klacht neerleggen over afvalcontainers die overlast veroorzaken?

Heeft u overlast van afvalcontainers dan kunt u hierover contact opnemen met wijkbeheer via telefoonnummer 0115-636000.

Wanneer wordt de goot schoongemaakt?

Eén keer in de drie jaar maakt Van der Velden Rioleringsbeheer preventief de goten school. Als er extra vervuilende factoren aanwezig zijn, dan gebeurt dit in opdracht van de opzichter vaker. Mocht er onverhoopt toch een verstopping optreden dan mag u zelf contact opnemen met Van der Velden.

Ik heb overlast van ongedierte. Wat kan ik doen en wie betaalt het?

Als u overlast heeft van ongedierte is dat voor eigen rekening. U moet het zelf regelen.

Wat kost het als iemand langs moet komen om de deur open te maken in verband met een buitensluiting?

De deur openmaken in verband met een buitensluiting is vaak verschillend. Daardoor kunnen we  geen vast bedrag noemen. De kosten (uurloon en materiaal) berekenen we door aan de huurder.

Wat zijn de kosten voor het vervangen van de sloten?

Het vervangen van reguliere sloten kost 29 euro plus 7 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel. Bij systeemsleutels is dat 14 euro voor iedere niet ingeleverde sleutel.

Wanneer krijg ik een nieuwe badkamer?

Wij vervangen de badkamer na 36 jaar. Wilt u weten wanneer u badkamer aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Wanneer krijg ik een nieuwe keuken?

Wij vervangen een keuken iedere 18 jaar. Om de 36 jaar nemen we ook het tegelwerk mee. Wilt u weten wanneer u keuken aan de beurt is dan kunt u contact opnemen met team Technisch toezicht.

Kan ik zonnepanelen krijgen op mijn woning?

In de afgelopen twee jaar hebben we al een flink aantal zonnepanelen geplaatst. In de komende periode tot 2020 voorzien we jaarlijks 250 woningen van zonnepanelen. Dus niet alle woningen krijgen uiteindelijk zonnepanelen. Woongoed Zeeuws-Vlaanderen bepaald jaarlijks welke woningen zonnepanelen krijgen.

Hoe zit het met overname van spullen?

Overname van spullen moet u zelf regelen met de nieuwe huurder. In het geval van overname brengen wij u in contact met de nieuwe huurder.

Ik wil wat veranderen aan mijn woning. Hoe regel ik dit?

Een verandering aanbrengen mag. Hiervoor kunt u een aanvraag indienen. Lees hier verder.

De radiator lekt. Wie repareert dit?

Als u radiator lekt dan kunt u dit net zoals bij een cv-storing of lekkage aan de cv-ketel rechtstreeks melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De boiler of geiser werkt niet. Waar kan ik dit melden?

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV lekt. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

De thermostaat werkt niet of niet goed. Waar kan ik dit melden?

Een storing aan de thermostaat kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Ik heb geen warm water. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.

Bij storingen aan uw boiler of geiser kunt u contact opnemen met de verhuurder van dit toestel, Wolter en Dros.  Zij zijn te bereiken via telefoonnummer 0113 – 565111.

De CV doet het niet. Waar kan ik dit melden?

Een CV storing kunt u melden bij de ZVU. Het telefoonnummer is 0115 – 695670. Dit telefoonnummer is van toepassing zowel tijdens als buiten kantooruren.