Woongoed Zeeuws-Vlaanderen

Telefoon: 0115-636000
E-mail: info@woongoedzvl.nl
KvK Zeeland: 21.01.31.49
BTW-nr: NL 002595849 B01
 

Afhandeling reparatieverzoeken

U kunt reparatieverzoeken schriftelijk of telefonisch aan ons doorgeven.  Telefonisch zijn wij op maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 16.30 uur op nummer 0115-636000 te bereiken. U kunt de klacht ook rechtstreeks via het klachtenformulier aan ons melden.

Kleine reparatieverzoeken
De medewerkers buitendienst voeren de kleinere reparaties uit. Onze medewerkers werken zoveel mogelijk op vaste routedagen. Als u niet thuis bent, laten zij een briefje achter, zodat u telefonisch kunt reageren. Het kan ook zijn dat wij deze reparaties uitbesteden aan derden. In dat geval benaderen zij u in de meeste gevallen telefonisch voor een afspraak.

Grote reparatieverzoeken
Indien het grotere reparaties betreft komt eerst een opzichter bij u langs. Daarna maken wij telefonisch een afspraak met u om het reparatieverzoek op te lossen. 
De opzichter niet-planmatig komt voor grote reparatieverzoeken aan huurwoningen, voor technische klachten binnen één maand na ingang van de huurovereenkomst en verborgen gebreken bij koopwoningen. De opzichter planmatig komt voor het planmatig onderhoud, zoals schilderwerk, vervangen kozijnen en aanleg of vervanging van de CV-installatie.

In de folder Reparatieverzoeken leest u verdere informatie over de afhandeling van reparatieverzoeken.