Woongoed Zeeuws-Vlaanderen

Telefoon: 0115-636000
E-mail: info@woongoedzvl.nl
KvK Zeeland: 21.01.31.49
BTW-nr: NL 002595849 B01
 

Wijkbeheer

Woongoed Zeeuws-Vlaanderen heeft drie wijkbeheerders in dienst Marc de Kunder, Rachèl Lokkerbol  en Tamara de Jonge. De wijkbeheerders zijn uw aanspreekpunt als het gaat om leefbaarheid in uw wijk. Onze wijkbeheerders kunnen u bij de volgende zaken van dienst zijn.

Overlast

Woongoed Zeeuws Vlaanderen helpt graag om overlast binnen ons woningbezit aan te pakken. Denk hierbij aan geluids- en stankoverlast of denk aan slecht onderhouden tuinen, achterpaden en schuttingen of drugsoverlast. De wijkbeheerders schrijven en spreken actief bewoners aan om te helpen diverse problemen op te lossen. Lees meer hierover in onze folder 'Een goede buur'. Maar wat is overlast en wat kun je er aan doen?

Om het tuinonderhoud voor mensen zonder groene vingers makkelijker te maken bieden wij twee varianten op het gebied van tuinonderhoud aan. Deze opties zijn de leasetuin en het tuinonderhoudpakket.

Helaas komt het ook regelmatig voor dat bewoners terecht komen in situaties met buren waar ze samen niet meer uitkomen. Deze bewoners worden verwezen naar buurtbemiddeling. Buurtbemiddeling begeleidt buren bij het oplossen van hun conflicten.

Verdere informatie over overlast, Buurtbemiddeling en Meldpunt Drugsoverlast vindt u terug in onze folder.

Aanspreekpunt

Wijkbeheer is aanspreekpunt bij vragen over wonen en bewoning, het doorverwijzen van bewoners naar hulpverleningsorganisaties, het ondersteunen en begeleiden van initiatieven van bewoners om de leefbaarheid van de wijk te verbeteren en nog veel meer bijkomende zaken op het gebied van woongenot.

Onze wijkbeheerders; Rachél Lokkerbol, Marc de Kunder en Tamara de Jonge mag u altijd aanspreken als u ze tegen komt op straat. Telefonisch zijn zij te bereiken op het nummer 0115-636000. U kunt ook direct het klachtenformulier invullen. De wijkbeheerder neemt dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

Het melden van een klacht

Als er sprake is van een burenconflict meld dit dan altijd schriftelijk of per e-mail. Wij starten dan gelijk met het aanmaken van een dossier. Dit is van groot belang bij een eventuele juridische procedure. Daarnaast is het belangrijk dat u zelf een dagboek bijhoudt van de overlast. Klachten kunt u tevens melden via de website: www.problemenmetjeburen.nl. Uw klacht komt dan rechtstreeks terecht bij buurtbemiddeling Terneuzen en Hulst.

Woont u In de gemeente Sluis dan kunt u contact opnemen met Porthos. Het telefoonnummer is 0117-457050 of kijk op hun website www.porthossluis.nl.